پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شورای آموزش و پرورش برترین نهاد تصمیم گیری است

به گزارش ایرنا، علی حیدری شامگاه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ابهر با اشاره به لزوم تعامل و همکاری برون سازمانی در کنار رعایت قوانین و مقررات و دستورالعمل های درون سازمانی در آموزش و پرورش، افزود: امروزه این نهاد برای پیشرفت و ارائه خدمات به روز به جامعه هدف خود نیازمند تعامل است.
وی اضافه کرد: لازم است با استفاده از توانمندی‌های بخش خصوصی بر اساس سازوکار ماده ۲۷ خواستار استفاده از ظرفیت‌های قانونی و دقت نظر در محدودیت زمانی برخی از قوانین جهت واگذاری برخی از پروژه‌ها از جمله پروژه استخر نیمه تمام دانش آموزی و تالار فرهنگیان به شرکت های تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان شد.
فرماندار ابهر با اشاره به ضرورت عملیاتی شدن همه مصوبه های شورای آموزش و پرورش بر لزوم همکاری همه دستگاه‌های مرتبط با آموزش و پرورش به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و تعامل سازنده شهرداران ابهر، هیدج و صائین قلعه بویژه در بحث پرداخت ۵ درصد عوارض نوسازی براساس مواد ۱۳و ۱۶ قانون شوراها و تبدیل به احسن املاک آموزش و پرورش تاکید کرد.
در ادامه این جلسه رئیس آموزش و پرورش ابهر، با ارائه گزارش فعالیت‌ها و موفقیت‌های دانش آموزان ابهر در یک ماه اخیر، افزود: ۵ دانش آموز به مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی و ۳۰ دانش آموز به مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری راه یافتند.
عباس عزیزخانی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی اوقات فراغت دانش‌آموزی، تاکید کرد: آموزش و پرورش شهرستان با ۶۰ پایگاه اوقات فراغت، ارائه خدمات متنوع و جذاب برای دانش‌آموزان را در سطح شهرستان آغاز کرده است.
وی با تاکید براینکه برنامه‌های اوقات فراغت به مدت ۸ هفته در رشته‌های ورزشی، فرهنگی، هنری، پرورشی و آموزشی در پایگاه‌های مورد نظر اجرا می‌شود گفت: همکاری و همراهی سایر نهادها و ارگان‌ها با آموزش و پرورش جهت بهره‌وری بیشتر از تعطیلات تابستان ضرورت دارد.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر بیان کرد: برگزاری آزمون‌های ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه و برگزاری آزمون سراسری ۹۸ از جمله اقدامات یک ماه اخیر بوده که در این رقابت‌ها ۱۱۸۳ دانش‌آموز ابهر برای ورود به مدارس نمونه و استعدادهای درخشان و ۲۶۴۶ داوطلب در آزمون سراسری امسال شرکت کردند که از عوامل اجرایی و برگزار کنندگان نهایت قدردانی داریم.
۹۵۵۶/۸۰۶۸

تصاویر

فروش بلیط هواپیما گروه تورهای بعثت