پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

گت بیلیت : نرخ های موجود در وب سایت گت بیلیت توان رقابتی ما را افزایش داده است

حسینعلی نظام زاده مدیر وب سایت گت بیلیت در یک گفتگوی صمیمی به معرفی و شرح خدمات این وب سایت پرداخت و مدعی شد این وب سایت توانسته در مدت کم از زمان راه اندازی به یکی از چند وب سایت مطرح در زمینه خدمات مسافرتی علی الخصوص فروش بلیت هواپیما دست پیدا کند.

وی افزود با توجه به حضور موثر استارتاپ ها در چند سال اخیر و ایجاد تحول عظیم در فضای کسب و کار دیگر نمی توان با معیارهای گذشته و پیروی از اصول بازاریابی سنتی در بازار رقابت حضور داشت. مجموعه گت بیلیت نیز به نوبه ی خود و به منظور عقب نماندن از بازار رقابت و همچنین ارائه خدمات ارزنده به مشتریان خود و کشف بازارهای جدید پا به این عرصه نهاده است.

وب سایت گت بیلیت در نیمه دوم سال ۱۳۹۶ با بهره گیری از پرسنل متخصص در این صنعت و همچنین استفاده از متخصصان و مهندسین فناوری اطلاعات و با هدف ارائه خدمات برتر گردشگری (فروش بلیت هواپیما، اتوبوس)  فعالیت خود را آغاز و به سرعت نسبت به توسعه فضای کسب و کار خود اقدام نمود.

از نکات قابل توجه در خصوص این وب سایت  بکارگیری برنامه نویسان خلاق،  نوآور که از اساسی ترین زیر ساخت های اقتصادی هر مجموعه به شمار می روند می توان نام برد که تمامی مراحل طراحی و اجرای  وب سایت از ابتدائی ترین تا حرفه ای ترین مراحل زیر نظر این متخصصان انجام گردیده است.

مدیر وب سایت گت بلیت از ویژگی های دیگر این وب سایت به جستجوی سریع و در عین حال آسان کلیه پروازها از تمامی چارتر کننده های معتبر و همچنین پروازهای سازمان هواپیمائی کشوری اشاره نمود که این امکان را برای کاربر فراهم می آورد، ضمن نمایش کلیه پروازهای سیستمی و چارتری در کمترین زمان نسبت به مشاهده نازلترین قیمت اقدام نماید.

وب سایت گت بلیت این امکان را به کاربر می دهد در فضایی کاملا متفاوت و سهل الوصول نسبت به چک کردن کلیه خطوط پروازی اقدام و با یک مقایسه ساده، قیمت ها را با دیگر وب سایت های موجود مقایسه و سپس اقدام به خرید نماید. از دیگر نکات قابل ذکر پشتیبانی ۲۴ ساعته این وب سایت می باشد که خیال کاربر را از بابت هر گونه ایجاد اشکال در روند خرید بلیط هواپیما و یا هر گونه سوال در رابطه با مباحث پروازی راحت می نماید . همچنین کاربر می تواند در هر ساعت از شبانه روز و با تماس با شماره پشتیبانی ۰۳۱۳۵۰۰۵ از این خدمات استفاده نماید.

یکی دیگر از امتیازات این سامانه فروش امکان کنسل نمودن بلیط خریداری شده تحت هر شرایطی می باشد که طبق قوانین حاکم بر فروش و کنسلی بلیت انجام می گردد که این امکان را برای کاربر فراهم می سازد که به هر دلیلی اگر از انجام پرواز خود منصرف شد نسبت به کنسلی و استرداد وجه بصورت آنلاین و بدون صرف وقت اقدام نماید.

حسینعلی نظام زاده با اشاره به لزوم جذب حد اکثری مشتری و جلب رضایت کاربران از برنامه قرعه کشی این وب سایت خبر داد که کاربر به محض خرید از این وب سایت می تواند با وارد کردن کد مخصوص، در قرعه کشی ماهانه شرکت داده شود و شانس خود را برای برنده شدن یک بلیت (داخلی)، امتحان کند .

از دیگر امتیازات این سامانه می توان به این موضوع اشاره کرد که بدون هیچگونه واسطه و به صورت مستقیم تمامی اطلاعات بلیت ها از ایرلاین دریافت و در اختیار کاربر قرار می گیرد که این موضوع در بسیاری از موارد باعث اختلاف قیمت با دیگر سامانه ها فروش بلیط ارزان هواپیما و کاهش قیمت نسبت به سایرین می باشد همچنین اطلاعات به روز به کاربر نشان داده می شود.

و اما از دیگر خدمات قابل ارائه در این وب سایت فروش آنلاین بلیت اتوبوس می باشد که با همان مشخصات و ویژگی هایی که برای فروش بلیت هواپیما ذکر گردید قادر به جستجو و ارائه سرویس به کاربران خود می باشد. همانطور که مستحضر هستید در تعدادی از مسیرها به دلیل استقبال بالای کاربران و نبود صندلی هواپیما و همچنین نرخ بالا در برخی از مواقع و در روزهای خاص،  این نیاز مطرح گردید و به سرعت نسبت به ارائه این سرویس اقدام گردید. لازم بذکر است در آینده ای نزدیک سامانه فروش بلیت قطار به این وب سایت اضافه خواهد گردید.

در اینجا لازم می دانم در این باره که چرا این وب سایت به یکباره و به مانند دیگر وب سایتهای فروش خدمات گردشگری به صورت یکجا و به حسب ظاهر نسبت به پوشش کامل خدمات گردشگری نمی پردازد اشاره نمایم که هدف ما جذب مشتری به هر قیمت نیست و اگر کمی در وب سایت های دیگر جستجو نمائید متوجه خواهید شد که بصورت کامل و صد در صد تمامی این امکانات مهیا نیست و تنها برای جذب کاربران بیشتر به هر قیمتی دست به این اقدام زده اند. منتها رسالت گت بیلیت ارائه خدمات جامع و کامل به کاربران می باشد و کسب بازارهای کوتاه مدت و مقطعی را هدف خود قرار نمی دهد و بر این باور است که خدمات در فازهای مختلف و به صورت جامع و کامل به کاربر ارائه گردد و تا زمانی که در اجرای یک فاز از بسته گردشگری به تکامل نرسیده اقدام به راه اندازی و سر درگمی کاربر ننماید.

علیهذا امید است در آینده ای نه چندان دور نسبت به ارائه فاز های بعدی که راه اندازی آنلاین فروش بلیط هواپیما خارجی و  بلیت قطار می باشد دست یافته و به مشتریان عزیز ارائه نمائیم.

گت بلیت خرید آسان و مطمئن بلیت

تصاویر

فروش بلیط هواپیما گروه تورهای بعثت