شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

انسان سفر را از دیر باز به عنوان یک ضرورت قلمداد می کرد و این امر را باعث رشد و تعالی خود پنداشت لذا به آن اهمیت ویژه ای داد و اسلام نیز بر این سنت صحه گذاشت تا جایی که هجرت پیامبر مبنای تاریخ مسلمانان قرار گرفت و ائمه معصومین نیز بر آن سفارش و تأکید فراوان نمودند .
این مجموعه تحت عنوان گروه تورهای بعثت با دید گاه کلان و با محوریت توسعه پایدار کشور به ویژه کلان شهر باستانی اصفهان و با هدف توسعه صنعت توریست کشور و همچنین در پاسخ به نیاز بازار گردشگری داخلی از سال ۷۵ پا به عرصه این صنعت نهاد و از ابتدا پاسخگوی بازار اصفهان بود و با توسعه مجموعه در شهرهای مختلف از جمله تهران ، مشهد ، کیش و شهرکرد سهم قابل توجهی از صنعت گردشگری کشور را به خود اختصاص داد ، سپس تلاش نمودیم که ایران عزیز این گنج مخفی را هرچه بهتر به جهانیان معرفی نموده و این امر را یکی از اساسی ترین اهداف خود قرار دادیم تا بتوانیم جاذبه های فراوان گردشگری ایران را به سرتاسر جهان معرفی نمائیم تا قدمی هرچند کوچک برای ایران سر بلند برداریم
گروه تورهای بعثت با بهره گیری از نیروهای جوان و آموزش دیده در این صنعت و همچنین با بکار گیری متخصصان و مهندسین فناوری اطلاعات اقدام به راه اندازی شبکه گسترده فروش در سراسر ایران اسلامی کرده تا به ساده ترین روش و کمترین فرصت هموطنان عزیز بتوانند برای سفرهای خود برنامه ریزی نمایند و بر این باور هستیم که ایران و ایرانی مستحق ولایق برترینها است.
در پایان ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای همه عزیزان ، سفرهای به یاد ماندنی و خاطره انگیزی را در کنار خانواده همراه با صحت و سلامت ازخداوند منان خواستارم. امید است میزبان شایسته ای برای شما باشیم

باتشکر
رئیس هیئت مدیره
مصطفی فنائی

* فروش بليت هاي داخلي و خارجي شرکت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران (هما)
* فروش بليت هاي خارجي کليه شرکتهاي هواپيمايي بين المللي (امارات ، ترکيش ايرويز ، الاتــحاد ، قطـر ايرويز ، لوفـتانــزا ، ک ال ام ، اتريش ، اير فلوت و ...)
* فروش بليت هاي داخلي و خارجي کليه شرکتهاي هواپيمايي داخلي (آسمان ، ماهان ، تابان، ايران ايرتور ، زاگرس ، کيش اير ، نفت ، آتا ، قشم اير ، معراج و ...)
* برگزارکننده تورهاي انفرادي و گروهي داخلي وخارجي در کلاسهاي مختلف
* رزرو هتل در ايران و تمام نقاط جهان با ارائه واچر رسمي و معتبر
* مشاوره جهت اخذ ويزاي کليه کشورها (آمريکا ، اروپا، استراليا، آفريقا، آسياي ميانه، خاور دور، خاور ميانه )
* اخذ نوبت سفارت کليه کشورها و خدمات جانبي
* اخذ ويزاي ايران جهت مسافرين خارجي
* اخذ گواهينامه بين المللي يکساله ، سه ساله و ده ساله
* صدور بليت هاي SOTO از تمام نقاط دنيا و تمام شرکتهاي هواپيمايي بين المللي
* ارائه بيمه مسافرتي معتبر

شرکت خدمات مسـافـرت هـوايي جهانگردي و زيارتي بـعثـت از سـال 1375 کار خود را در زمينه فعالسازي تورهاي زيارتي در داخـل کشور ( خصوصاً مشهد مقدس ) آغـاز و همچنيـن با راه اندازي تورهاي زميني به کشور سوريه زمينه بهره مندي اقشار کم درآمد از زيارت حـرم حضرت زينب (س) و حضرت رقيه (س) را فراهم نمود. از سال 1382 با چارتر نمودن پرواز و گارانتي هتل ها در شـهرهاي مشهد مقدس و دمشق کار خود را توسعه داده و همچنين با توجه به استقبال چشمگير شهروندان، تورهاي لبنان نيز راه اندازي گرديد. در سال 1387 با توجه به تجربه هاي بدست آمده و پتانسيل ايـجاد شـده و با انگيـزه ارائـه خدمات مطلوب تـر به شهروندان، تصميم به توسعه وساماندهي گروه تورهاي بعثـت گرفته شد. به همين منظور آژانس کتيبه گشت ( در اصفهان ) ،آژانس بعثت سير خراسان ( در مشهد )، آژانس بعثت کيش ( در جزيره کيش )، آژانس بعثت سير ايرانيان ( در تهران ) وآژانس بعثت چهارمحال (در شهر کرد) راه اندازي شد. فعاليت هاي ارائه شـده ، موجب دريافـت ده هـا لـوح سـپاس و تقدير از سـازمان حـج و زيـارت و سازمان مـيراث فرهنگي و گردشـگري و صنايع دستي گرديده و هم اکنون بخش اعظـم زائرين حـضرت رضـا (ع) (از کشورهاي عـراق و سوريه ) توسط ناوگان هـوايي اين مجموعه پوشش داده مي شوند که اين امر علاوه بر جنبه معنوي، موجب جذب توريست و ارز آوري براي کشور گرديده است. در راستاي تکريم هموطنان و با رويکرد مشتـري مـداري، ايـن مجموعه، اقدام به راه اندازي شـبکه فروش ايـنترنتي و شـبکه رزرو و فـروش داخـلي نمـوده که به اين ترتيب شـهرونـدان مـحترم ( و همچنين آژانس ها ) به راحتي مي توانند نسبت به خريد بليـط هواپيـما ( در مسيرهاي مختلف ) و رزرو تور يا هتل ( در داخل و خارج از کشور ) از طريق اين سيستم اقدام نمايند. اين مجموعه با سابقه چندين ساله در اجراي حرفه اي تورهاي زيارتي و سياحتي ( اعم از داخلي و خارجي) آمادگي خود را جهت ارائه خدمات و عقد قرارداد با ارگانها ، نهادها و سازمان هاي دولتي و خصوصي و نيز شهروندان محترم اعلام مي دارد.

فروش بلیط هواپیما گروه تورهای بعثت